كمل نوم /بقلم عزة السيد

 كمل نوم

انا مش ممكن اكمل دووم

انا مش حلم حلمته وقوم

كمل نوم

مش هسمح اكون لك شماعه

بتعلق على وجعي هموم

مش هسمح اكون لك سماعه

لمشاكلك بس في فرحك

مالي لزووم

........ 

نقطه آخر السطر وزوووم

كمل نوم

خليك نايم في الاحلام

انا عطيالك مليون عذر

ولاحتى هخليك محروم

...... 

بس لما تلاقي الخير

تصحى وتلاقي قلبي انا

غير

متقولش ازاي

وابقي راجع  كل دروسك

وانت بتشرب واحد شاي

ويا اصحابك ويا صديقتك

مش راح تفرق يومها ازاي

كمل نوم

......

عجبني الجخ لما بقول

إلى يهد الست في يوم

ان راجلها بيتوه منها

ومتعرفش فين اراضيه

وأنا ك ست  كنت هقول

إلى يهد الست بجد

لما راجلها يبقى جنبها

بس العقل منه يتوه

لما تحس انه هاملها

ساكن جوا حشاها

وهي اخر حاجه بيحنلها

لما تحس انها مش فارقه

مهما هتعمل من عمايلها

صح النوم

مش هتحس بقيمة القول

غير لما تصحى

 محروم منها

ومن جمايلها

وكلامها الي ماله لزووم

كمل نوووم

💕 💕 عزه السيد

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

همسات جمالية /بقلم جمال خليل

جواب بقلم / احمد الباز

ليه الحكاية /بقلم فاطمة احمد المراغي